czwartek, 22 listopada 2012

~ Rozdział 21 ~

                   ~ Rozdział 21 ~
Po tym weszłam na TT, lecz zniechęciłam się po 3 minutach widząc mnóstwo wiadomości hejtów.. Włączyłam TV skacząc bezsensownie po kanałach usłyszałam głos :
- Można ? Drzwi były otwarte tak więc wszedłem do środka..

________________________________________________

- Lucas ? Czeeeść ! Co Ty tutaj robisz ? - wykrzyczałam z lekkim zdziwieniem rzuciłam się Mu na szyję.
- Więc tak to ja. Już się przeprowadziłem, aż tak bardzo cieszysz się że Mnie widzisz ?  -zapytał z uśmiechając sie łobuzersko.
- Nawet nie wiesz jak ! Wejdziesz ? Napijesz się czegoś ?
- Z chęcią, masz może cole ?
- Pewnie, zaraz przyniosę - poszłam do kuchni wyciągnęłam z lodówki zimny napój, nalałam go do szklanki, błam lekko podekscytowana miałam mu tyle do powiedzenia.
- Proszę. - powiedziałam stawiając szklankę na stół w salonie.
- Dzięki, no więc co tam u ciebie po za tym, że jesteś dziewczyną Biebera ? -podkreślił nazwisko.
- Oj, przestań ! On jest normalnym chłopakiem a, nie jakimś zadufanym w Sobie gwiazdorem ! - "Dlaczego on sie go tak czepia ?" - pomyślałam
- Okey, okey - uśmiechnął się
* pukanie do drzwi *
- Pójdę otworzyć – oznajmiłam.
Był to dostawca odebrałam to co moje, zapłaciłam i wróciłam do pomieszczenia gdzie czekał mój przyjaciel.
- Mhm.. co tak ładnie pachnie ?
- Zapiekanki chcesz czy sama mam je zjeść ? - spytałam choć wiedziałam, że to jego ulubiona"potrawa".
- Pewnie, że chce dobrze wiesz, że je uwielbiam. - uśmiechnął się pokazując swoje białe ząbki.
Przyniosłam, talerze i cole. Siedząc przed telewizorem śmialiśmy się jak dzieci kończąc posiłek. Czas leciał a my wspominaliśmy okres "dzieciństwa" przerwały Nam otwierające się drzwi do salonu weszła Marta zerknęła na Nas mówiąc :
- Hej, już jestem.. O cześć.. – popatrzała na Lucka.
- Może Nas przedstawisz ? – tym razem wzrok skierowała na Mnie.
- Yhm.. Tak, więc Marta to jest Lucas mój przyjaciel, Luck to jest Marta moja kuzynka.- ruszył Swoje cztery litery wstał i podali Sobie dłonie.
- Nie będę przeszkadzać pójdę do Siebie. – dodała kierując się do Swojego pokoju.
Kiedy zeszła Nam z oczu my rozmawialiśmy przez dobrą godzinkę o wszystkim i o niczym w końcu chłopak zapytał :
- Może pójdziemy do kina jeśli oczywiście masz ochotę ?
- Pewnie, że mam a w kinie dawno nie byłam. - uśmiechnęłam się.
Do salonu weszła jakby nigdy nic Marta pytając :
- Co robicie ?
- Właśnie za chwilę wybieramy się do kina może poszłabyś z Nami ? - zapytał uśmiechając się od ucha do ucha.
Nie byłam zbytnio ucieszona, lecz nie chciałam tego okazywać.
- Jeśli Julia nie ma nic przeciwko to czemu nie..
- Jasne, że możesz .  - powiedziałam.
- Okey, to ja pójdę się przebrać. - dodała.
- Ja tak samo. -  poszłyśmy każda do Swojego pokoju.
Zarzuciłam na Siebie pierwsze lepsze ciuchy <kliik> do torebki spakowałam iPhon, błyszczyk oraz klucze. Musnęłam lekko rzęsy tuszem, po czym udałam się na dół. Oni czekali na Mnie przed posesją, widocznie zamówili już taksówkę bo po 5 minutach byliśmy już na miejscu. Wchodząc do kina zadzwonił mi telefon dzwonił Juju :
Rozmowa : J. - Ja, B. - Bieber
J: Hej misiek.
B: Cześć słońce mojee. Co porabiasz ?
J: Właśnie jestem w kinie z Lucasem i Martą a Ty ?
B: Po raz 10 nagrywamy jedną i tą samą scenę z teledysku bo nie mogę się skupić..
J: A to czemu ? ;/
B: A to temu że Ciebie przy Mnie nie ma.
J: Jasne, haha. Kochanie muszę kończyć seans się zaczyna.
B: No, dobrze pa kocham Cię skarbie. Zadzwonię później. :) - rozłączył się.
Dołączyłam do innych kupiliśmy mega popcorn trzy cole i udaliśmy się na salę kinową.
Poszliśmy na komedię <Ilu miałaś facetów ? > naprawdę fajny film. Po seansie udaliśmy się do kawiarni a że miałam darmowy internet w pakiecie weszłam na TT miałam wiadomość od samej Seleny Gomez treść wiadomości brzmiała tak..

________________________________________________________
Tak, tak wiem do dupy. Nie miałam weny. ;/ Przepraszam ..
+ Dziekuję za tyle wejść i że komentujecie. :** Do NN :)
Komentować ! :P 

5 komentarzy:

Unknown pisze...

superrr <3 mi sie podoba ja nie napisze. :3 czego takiego szacuuun. :D

karolcia pisze...

CIEKAWE CO MOGŁA NAPISAĆ SELENA hahahaha <3

Unknown pisze...

Jprdl pisz szybcieeej ;D Kochaam to opowiadanie ;D ♥♥

Anonimowy pisze...

jejejejeje <3
świetne !

Anonimowy pisze...

Boskiee, pisz dalej, naprawde mnie wciągneło. <3