wtorek, 5 marca 2013

Przykro mi.. ;/

Bardzo mi przykro, ale dziś nie dodam rozdziału .. Widzę, co piszecie w komentarzach i jest mi przykro a zarazem dziękuje tym którzy mnie ''tłumaczą''. NARAWDE nie mam czasuu, jutro mam sprawdzian z histori, kartkówke z geografi, poprawe równiez z geografi pytanie z polskiego, a na dodatek wciaz zaliczam fizyke z zeszlego polrocza.. Przysiegam poprawe, ale nie wiem od kiedy.. to zalezy od mojej pani z fizy ;/ Rozdzial sprobuje dodac jutro, ale nie obiecuje.. to co robimy ? Wytrzymacie czy.. zawieszamy na 2 tygodnie ? A czemu siedze na Fejsie ? Hmm.. bo mam wi-fi i jestem na fonie, albo dlatego że ucze sie z ciocia przez neta niemca..
Możecie zapytać to co po wgl. piszesz bloga, skoro nie masz czasu ? Hm.. może dlatego ze raz mam czas, a raz nie.. a moze dlatego, iż dużo osób pisze że mam pisać ? To jak wybaczacie ? ; c 

33 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jasne ! Kochamy twojego bloga ♥

Anonimowy pisze...

Słuchaj ja kocham twoje opowiadanie na fonie mam szybkie wybieranie i stronę startową . Z przyjaciółką gadam o tym bloogu dzień i noc. Błagam nie przestawaj pisać . Czekam na next xD

Unknown pisze...

Wybaczam ♥ Nie zawieszaj tylko :3 Ja jestem cierpliwa i będę czekać choćby rok ♥ Czekam na NN ;*

Anonimowy pisze...

usun bloga.

Anonimowy pisze...

Nie martw sie rozumiem cie sama nie mam latwo w szkole dodawaj kiedy masz czas i nie usuwaj bloga on jest dla wszystkich twoich czytelników bardzo ważny prowadz go dalej błłłłłaaaaaaagam.!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Szczerze? ten blog schodzi na psy, dodajesz byle jakie rozdziały, czasem po prostu nudne. Rozumiem nie masz czasem weny, ja tez tak mam, ale nie po to masz tego bloga aby on stal tutaj zapuszczony. Do twojego fanpage nic nie mam, nie czytam go, wiec nie wiem co ty tam wstawiasz. Mowiac powaznie, zastanow sie powaznie na tym blogiem, bo jezeli on ma tak wygladac, to nie ma szans. Pozdrawiam Zuza

Unknown pisze...

No właśnie kochamy twojego bloga i nie zawieszaj. Dodasz, kiedy będziesz miała czas. Bardzo dobrze cię rozumiemy, bo my też mamy szkołę. Ja też prowadzę bloga i też mi jest ciężko. A tak wgle to zapraszam
justinbieber-cameron-story.blogspot.com
I nie przejmuj sie złymi komentarzami, czekamy na następny rozdział i powodzenia podczas zaliczania ;)

Unknown pisze...

Zuza jesteś taka mądra ? To napisz ty swoją historię a nie krytykujesz innych i zobaczymy co o twojej twórczości napisza ...
Myślę, że chyba tez nie zaciekawie ... I nie krytykuj innycch bo sama jesteś nie lepsza...

Anonimowy pisze...

A co w jej opowiadaniu jest takiego cieakwego? ciagle taka sama historia, justin,julia zakochance. Nudne.. czasem lepiej dodac troche dramatu, naprawde. Ale ja sie nie wypowiadam, bo juz hejty.

Anonimowy pisze...

JA ci powiem jedną rzecz .. Mianowicie ten blog jest naprawde fajny. Ale ty zamiast pisać go regularnie i porządnie to ty dodajesz jakieś wypociny niewiadomo co ... Ja rozumiem szkoł, obowiązki, brak weny ale to nie lepiej poprostu dodawać 1 NN na 1 tydzień ale długi bez błędów i tak żeby tam się coś działo. Tak szczerze to twój blog już mi się znudził troche ciągle oni się kłócą godzą kłócą godzą. jak już si kłócą to niech Juilia od niego odejdzie wyjedzie do NY i niech Justin o nią walczy lub ona o niego .... Sorry że sie tak rozpisałam ale chciałam ci to poprostu napisać. jeżeli będziesz pisać tak jak mówie długie bez błędów to jak najbardziej jestem na tak abyś nie nawieszała bloga ale jeżeli ty masz pisać rozdzaił na pół strony i to jeszcze z błędami to daj se spokój ... :/

Unknown pisze...

Spiepszaj

karolcia pisze...

Nie zawieszaj go błagam ... Poczekamy

Anonimowy pisze...

A JA POWIEM ELWIRZE, ZE JEST FAJNA, ALE PISZE BEZNADZIEJNE ROZDZIALY, KROTKIE, NIC SIE W NICH NIE DZIEJE, JULIA CHYBA LECI NA KASE BIEBERA, NIC WIECEJ. PISZ LEPSZE, A NA PEWNO ZAJRZE JESZCZE TU KIEDYS, PA KAROLINA.

Anonimowy pisze...

Kochamy ciebie i kochamy twojego blooga :) wytrzymamy i trzymamy za ciebie kciuki

Anonimowy pisze...

PRZESTANCIE !!! pisanie blooga to wcale ni taka latw sprawa !!! rozdzialy sa bardzo fajne i ciekawe a wy piszecie ze nudn bo zazdrosciie... naprawde...tk jak pusalam pod poprzednim postem : kocham tego blooga i czuje sie jak bym tam byla i patrzyla katem oka !!!!! i Elwira prosze..dodawaj kiedy chcesz !!! ale zebys w ogole.dodawala, nie zawieszaj bo zanudze sie na smierci :( pisz tego blooga dla tych o czytaja a tych osob jest sporo..nie zwazaj na ludzi ktorzy mowia : to jest nudne i durne .. :(

Unknown pisze...

Nie usuwaj i nie zawieszak .. blagam <3 ;**

Nata-Kama pisze...

Poczekamy

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Wybaczamy ! ♥ Pisz dalej jak będziesz miała czas :)

Anonimowy pisze...

Nie zawieszaj proszę :) Ja wytrzymam to :) Czekam na NN <3 I powodzenia ;)

Unknown pisze...

czekamy . *o* . rok dffa .;> tylko oby był Nn . ! :** < 3

Anonimowy pisze...

Jasne , że wybaczymy . ; * uwielbiam Cię . Nic się nie stało , ze nie dodałaś , rozumiem jak to jest z fizą bo też mam poprawkę i wiem , ze to nie jest proste . Dodaj rozdział , kiedy będziesz miała czas , ja bede czekała , zawsze , bo piszesz świetnie i proszę nie zawieszaj . ! <3

Anonimowy pisze...

Elewira pisz tego blooga dla tych co serio go czyraja i go lubia oraz cie rozumieja a jak ktoa.mowi ze.nudne to niech nie czyta..proste i logiczne :)

agatka1324 pisze...

Wybaczamy :) Nie zawieszaj!!

Anonimowy pisze...

pewnie rozumiem kocham cie i czekam z niecierpliwością <3

Anonimowy pisze...

Nie zawieszaj bloga. ! Są tu osoby które chcą go czytać! A jeśli Twój blog się komuś nie podoba to przecież nikt go nie zmusza do czytania...
Kocham Twojego bloga i nie przestawaj pisać_Domii<3

Unknown pisze...

Beznadziejne to są te osoby, co tu hejtuja .! Nie podoba się to wypad i nie czytajcie "wypocin". Jak jakiś problem to podawać linki do swoich blogów i pokazać swoje piekne rozdziały. I wtedy zobaczymy, kto lepiej pisze. Elwira jest spoko, z jednej strony, bo mamy takie samo imię a z drugiej bo jej blog jest przefantaaastyczny baardzo baaardzo ;)

Unknown pisze...

Dobrze to znam... Mieć bloga, chcieć go pisać, ale nie mieć czasu. Ja też tak mam. Nie jeździjcie tak po niej, to nie jest jej wina, że tak ma ułożone sprawdziany i kartkówki!
Ja sama będę czekać na nn ile będzie trzeba. :)

Anonimowy pisze...

Zapamiętaj. Ci co kochają ciebie , są Belieber i uwielbiają blooga cię zrozumieją :) Miej gdzieś tych hejterów , po prostu ci zazdroszczą ! Rób to co lubisz..jeśli lubisz pisać blooga i sprawia ci to przyjemność to pisz .. jak nienawidzisz to nie pisz :( My zawsze cie zrozumiemy. Sama ostatnio miałam sprawdzian z fizyki i musiałam się uczyć więc ciebie rozumiem <3

Anonimowy pisze...

8 dni a tu dalej nie ma NN, hahahah takiego opóźnienia to jeszcze nie było. Za pewne doda za miesiąc.

Anonimowy pisze...

Masakara kurwa rozdiał miał być dzisiaj a tu nadl nic ... Jak ty masz tak kurwa prowadzić bloga to daj se siana.. Bo nie dość że piszesz krótkie i z błędami to jeszcze od tygodnia nie dodałaś nn MASAKRA weź się dziewczyno zastanów ... :/

Anonimowy pisze...

Nie zwracaj uwagi na te 2 ostatnie komentarze jestes super i uwielbiam cie ale błłłłłaaaaaaagam dodaj dziś pllllllllllllose <3

Anonimowy pisze...

kurwa mać przestańcie po niej jechać doda jak będzie chciała a jak wam nie pasuje i się nie podoba to po chuja to czytacie

kocham cię i czekam nn