niedziela, 24 lutego 2013

Hej..

 Kochani, wiem że pisze to po raz 1039858739 ale tym razem chyba mysle poważnie.. Nie wiem co robić.. ostatnio doskwiera mi brak weny ale to nie znaczy że od wszystkich wszystko zrzynam..Jakaś dziewczyna uczepiła sie Mnie i nawet napisała to właścicielki bloga drbieber. I do Mnie, że totalnie WSZYSTKO ściągam ! Mam już dośc, mam problemy w domu .. chodzi o moją mamę i w ogóle. Mam tego dość ! Może cos tam jest podobne, ale żeby robić ze Mnie ścierwo ? ;/ Chyba już nie będę prowadzić bloga, ŻĄDNEGO ! 

30 komentarzy:

Nata-Kama pisze...

Błagam nie ;'( . Nie martw się żadnymi hejtami! 'Nie poddawaj się nigdy, nie rób satysfakcji hejterom'!!!! Współczuje z powodu problemów w domu bo sama takie mam i nie jest łatwo. Mam nadzieję,że wszystko u cb sie ułoży.Pozdro!

Unknown pisze...

WTF.SORY ALE TY NIC NIE ŚCIĄGASZ, WIEM TO BO CZYTAM WIELE BLOGÓW.NIECH TAMTA DZIEWCZYNA PUKNIE SIĘ W SWÓJ JEBNIĘTY ŁEB

Anonimowy pisze...

Proszę pisz twój blog jest najlepszy :) musisz pisać dalej Nie ściągasz od nikogo bo czytam kilka i twoje jest świetne i jest orginalne <3 kocham tego bloga i cb też musisz pisać !!

Anonimowy pisze...

Musisz pisać dalej i nie zwracaj uwagi na tą dziewczynę...Proszę pisz daliejj <3

Unknown pisze...

Ej no nie... Tamtej kij w oko i niech robi co chce... Czy Juss sie przejal jak ktos od niego cos sciagal np. Styl ?? Nie. I tego sie trzymaj ;* my zawsze bedziemy z toba ;*

Anonimowy pisze...

EJEJEJEJJJEJJEJE JEST WSZYSTKO DOBRZE NIE PRZEJMUJ SIĘ PROWADŹ DALEJ BLOGA <3 NA PRAWDE JEST CUDOWNY ! NIE CZYTAŁAM LEPSZEGO BLOGA ! MÓWIĘ POWAŻNIE , NIE PRZEJMUJ SIĘ INNYMI , BĄDŹ SILNA , RÓB TO DLA JUSTINA I DLA BELIEBERS <3 KOCHAMY CIĘ / Vanessa ;*

Anonimowy pisze...

nie rób nam tego, a tą laską się nie przejmuj :)

Unknown pisze...

Błagam ... :/ Nie rób nam tego .. OD NIKOGO NIE ŚCIĄGASZ ! PISZESZ WŁASNĄ HISTORIĘ ! .. Boże kto ci takich pierdoł nagadał .. zabiję normalnie :/ Nie zwracaj na nią uwagi !! ... Kochamy cię i zawsze przy tobie będziemy <3 proszę cię zmień zdanie i bądź z nami <3 .. :'(

Unknown pisze...

Ej ludzie ogar totalny. Nie przeczytałam jeszcze całego bloga, ale juz mi nie wiele zostało i jest naprawdę fantastyczny. Ogarnijcie się, bo ta historia serio jest fajna. Czytałam chyba z 5 blogów do siebie podobnych i jakoś tam żadne sobie nie zarzucaja nic. A ty #Elwira Bieberowa NEVER SAY NEVER. Nie patrz na jakieś głupie istoty,co zazdroszczę ci mega wielu komentarzy i wyświetleń. `Nigdy nie rezygnuj z czegoś, dzięki czemu się uśmiechasz!`Tak powiedział Justin, weź sobie jego słowa do serca i zapamiętaj, że twój blog nadal chce czytać kilkaset osób a to że dwóm to przeszkadza pokaż i FUCK`A i niech spadają ;)
Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga justinbieber-cameron-story.blogspot.com

Elwira. pisze...

Masz na imię Elwira, że tak sie nazywasz ? :)

Anonimowy pisze...

O NIE ! Proszę cię ! Nie rób tego. Pisz dalej ! Twój blog jest rewelacyjny ! Nie zwracaj uwagi na tę dziewczynę ! Naprawdę ! PISZ DALEJ ! Idzie ci świetnie ! Nie zmarnuj tego ! :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

NIE!

Unknown pisze...

Proszę, błagam , nie przestawaj pisać...Pomyśl o nas i nie przejmuj się hejtami. Dasz rade, jesteś świetną pisarką i nie kończ z tym. Pamiętaj my w Ciebie wierzymy. <3

agatka1324 pisze...

Prosze nie :( Prowadź dalej bloga nie przejmuj się tą dziewczynką czy kimś tam. Pamiętaj my zawsze jesteśmy z tb ;*

Anonimowy pisze...

Coo ? Proszę cię nie rób tego! Wiem że jest ci trudno , ja też nie mam łatwo . Po za tym z tego co wiem jesteśmy w tym samym wieku :) . Też mam problemy z mamą :( , A tą typcią się naprawdę nie przejmuj ! Ja nie uwarzam żebyś zrzynała z innego bloga . Proszę nie załamuj się ! Rozumiem że dobija cię zachowanie niektórych osób , ale mówię ci szczerze . Masz talent , wiele osób ci to powie . A jakaś jedna niedorobiona dziewczynka to nie powód aby się załamywać !!! Dasz radę , wierzę w ciebie ! Ja uwielbiam twojego bloga , jest najlepszy jaki czytałam ... Proszę nie daj się tym którzy mówią o tobie czy o blogu coś złego ! Nie przerywaj ... Będę cię wspierać duchowo :D . Mam nadzieję że jednak nie przestaniesz prowadzić tego bloga ! Pozdrawiam cieplutko <3

Patusia pisze...

No ej wez przestan .. miej ja gdzieś pisz dla nas tych co czytamy :) Mam nadzieje kochanie ze wstawisz NN <3

Unknown pisze...

Pojebalo cię? ;o
Nie rób nam tego!
Nie przejmuj się tamtymi oskarżeniami, a reszta prędzej czy później się ułoży .

Wierzę w ciebie i proszę pisz dalej, bo ja żadnego braku weny nie widzę inni pewnie też <3

Anonimowy pisze...

Ej, nie możesz przestać pisać. Blog jest świetny i nie uważam że sciągasz ._.

Anonimowy pisze...

dobry pomysł a i usuń ten fanpage ;)

Anonimowy pisze...

Powiem ci ze jestes dziwna, juz po jednej opini wymiekasz? dziecko, ogarnij dupe i pisz dalej, Pozdrawiam Z.

Anonimowy pisze...

pisz dalej.!! nie przejmuj sie jedna

Anonimowy pisze...

Proszę pisz tego bloga :)

Anonimowy pisze...

loooooooooooooooool ? what the fuck?! LOOOOL PRZECIEŻ TY NIC NIE ŚCIĄGASZ, JAK KTOŚ HEJTUJE, TO ZNACZY, ZE ZAZDROŚCI serio sama wiem bo mam to samo ale chodzi o hejty na mnie, zresztą nie ważne, WAŻNE JEST TO ŻE TEN BLOG JESR GENIALNY I NAPRAWDE POPRAWIA MI DZIEŃ :)
czytanie to sama przyjemnośći błagam nie rób mi tego :((((((((( OLEJ ICH I TYLE :)

Anonimowy pisze...

Nie martw się tą dziewczyną. Zazdrości ci poprostu. Pewnie sama prowadzi bloga a nikt nie czyta. Proszę pisz dalej. Never say never ! <33

beliebers pisze...

Jak juz to ona ściąga od cb.
Nie przejmuj się i pisz dalej !!!Użyjesz czasem słowa "kicia", dla mnieee ? Proszeeee

Anonimowy pisze...

toć nie przejmuj sie tą lasą i prowadz go dalej :)

Anonimowy pisze...

Nieeeeeeeeeeee usuwajjjjjj nie przejmuj sie chejtami blaaaaaaagam

Anonimowy pisze...

Elwira... masz oddane grono co do tego bloga i my nie chcemy abys skonczyla z blogiem.
Szczerze mowiac tez hejtuja mnie za bloga ale sie nie przejmuje i pisze go dalej. ty tez powinbas sie nie przejmowac nimi i miec wyj*bane na hejterow. Amen :D

Anonimowy pisze...

Oni cie chcą do tego sprowokowac!!!!!!!!! nie mozesz zawiesic bloga błłłłłaaaaaaagam