wtorek, 12 marca 2013

SPRAWY ORGANIZACYJNE !

Mam do Was parę spraw dotyczących rozdziałów itp. :) Wiec..
1. Rozdziały będą dodawane w CZARTKI I NIEDZIELE ! ; *
2. W godzinach 18-20. ;)
3. DłuŻsze w miarę moich możliwości i bez błędów.
4. Jeśli macie pytania dotyczące bloga, rozdziłów lub..czego kolwiek kierujcie je na Mojego Ask'a
5. Na swoim twitterze oraz stronce bede pisac ile mam juz rozdziału i o czym mniej wiecej jest.. Wiec zapraszam, robie fallow back. :) MÓJ TWITTER
NA TWITTERZE ZAWSZE ODPISUJE, A NA ASK'U TYLKO JAK NA KOMPIE JESTEM. :)
Ten który pojawi się w ten czwartek może być średnio długi, ale będzie . :)
DO NATEPNEGO ! #MUCH #LOVE

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ważne żebyś nie zawieszała bloga <3 _Domii <3

Anonimowy pisze...

Oki rozumiemy :D Kocham cię <3

Anonimowy pisze...

Jeśli ci wtedy pasuje to ok :****** kochamy cie

Anonimowy pisze...

prosze cie jest juz 20 a rozdzialu nie ma a ja uwielbiam twojwgo bloga