niedziela, 17 marca 2013

Cholera.

Wiecie co mnie najbardziej denerwuje ? To, że kiedy dodaje posty o regularnych porach i tak jak się umiawialiśmy na dodatek dłuugie i bez błędów to jest zaledwie 20 komentarzy -.- A kiedyś 32 ! O co chodzi ? Staram sie jak mogę, ale mnie nie motywuje 20 komów ..Miałam już kończyć opowiadanie, ale dla WAS pisze dalej.. nie chcę was zawieść..Nie chcę by było parę komentarzy od jednej osoby, ale.. nie wiem dlaczego jest was tak mało... ;/
P.S Zaraz dodam NN .. 

6 komentarzy:

Nata-Kama pisze...

Ja komentuje zawsze słonko ;* Jesteś bista <3

youaremyprincess pisze...

Spokojnie . My tu jesteśmy i zawsze bd <3

Anonimowy pisze...

Spokojnie , ja zawszę komentuję . I proszę nie złość się na nas że tak mało komów ... Nawet nie wiesz jak ja uwielbiam twojego bloga , jest mi smutno jak się złościsz i jesteś zawiedziona :( . Czekam na NN <3 !

Paulynne ♥ pisze...

:) czy komentarze są ważne, chyba ważniejsza jest frajda z pisania i to że ktoś wchodzi. zawsze komentuje

Anonimowy pisze...

ajajajajajajajajaja boskie <333/vanesaa

Anonimowy pisze...

Jesteś świetnaa pisz dalej xd